تـــــــــرنج

تـــــــو رنج ==> همانا آدمی را در رنج و سختی آفریده ایم،بلد4

تـــــــــرنج

تـــــــو رنج ==> همانا آدمی را در رنج و سختی آفریده ایم،بلد4

به قول آن بلندبالا مــرد عـلی‌وار زیسته دوران ما:
"هــمه چیز اوست، ما هـمه هیچیم"

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

!!!آغـــــاز!!!

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸ ب.ظ

«به نام تنهاترین دوست»

آغـــــــــــاز...

هرچیزی که میخواهد شروع شود، دلهره ی آن دارم که مبادا بد باشد،‌ خوب نباشد، سرجایش شروع نشود...

وبلاگ هم از این قاعده مستثنا نیست!!!

گشتم و گشتم تا یک دلنوشته از قدیم های قدیم پیدا کردم که مناسب شروع باشد:

آغاز نمی شود، آغاز می کنی!....

آغاز نمی شود، آغاز می کنی!

 تو اذن می دهی! گل سبز می شود!

تو خواسته ای که من باشم و پس من بوده ام!

آری وچه زیباست بودن!!!

گنه کارم! بار گنه دارم! و تو چه ارزان می خری!

فقط به یاد خودت. ولی من چه پستم! چه غرورم! چه غفلتی و عصیانی!!!

خداونـــــــدا! آنچنان عطاکرده ای که روی برآوردن دست نیاز به سویت ندارم! آنچان مرا غرق خود ساخته ای که دگر خواسته ای نمانده! مرا به خودت برسان! مراد به مقصود آفرینشم، آفرینشت برسان! هرآنی ده که آن به!

وهمانا تو به در زدن بنده خود مشتاقی... چه گویم؟! چه گویم که گر گویم... میترسم که بگویم و بخواهم و به آنچه خیرخواسته توست نرسم!

الهــــــی! مرا آن ده که خود خواهی! که تو خیرم همی خواهی! یا الهی!

آغاز من، یاد تو بود! مرا به یاد خود بینداز!

هر لحظه و هرزمان برای خودت!

پ.ن -1: در مورد خود وبلاگ که چیه و چی قراره توش باشه و چی نباشه و... بعدا اگه خدا بخواد

پ.ن 0: میدونم که اصلن در حد یه شروع خوب نبود... یه الهی نامه به سبک قدما :دی

پ.ن 2: منتظرم مث باروووون... برا نظر باروناتون!!! :دی ... هه هه

۹۲/۱۰/۰۴
علی ابن صادق

الهی نامه

دلنوشته

نظرات  (۱)


خوشمان آمد جوان :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">