تـــــــــرنج

تـــــــو رنج ==> همانا آدمی را در رنج و سختی آفریده ایم،بلد4

تـــــــــرنج

تـــــــو رنج ==> همانا آدمی را در رنج و سختی آفریده ایم،بلد4

به قول آن بلندبالا مــرد عـلی‌وار زیسته دوران ما:
"هــمه چیز اوست، ما هـمه هیچیم"

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

راه برای همه باز است ولی برای همه باز نیست

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۸ ق.ظ

به نام حضرت دوست

میگه: راه برای همه باز است ولی برای همه باز نیست!

یه جورایی احمقانه ممکنه به نظر برسه ولی شاید درپس این ظاهر ساده و احمقانه ، حکمت آمیز باشه این حرف!

و.ن(وسط‌نوشت): کلا اکثر حرف‌های حاج‌آقا اینطوریه!

گفت که: و ذا النون اذ ذهب مغاضباً فظنَّ ان لن نقدر علیه فنادی فی الظلمات ان لا اله الا انت! سبحانک انی کنت من الظالمین!

ترجمه: هنگامی که صاحب‌نهنگ(نون یعنی نهنگ! یعنی نون میخوری کم چیزی نیستا! داری نهنگ میخوری...بامزه :|) (صاحب نهنگ همون حضرت یونس عست!)  خشمناک {از اینکه چرا قومش ایمان نیاوردند به خدا؟} رفت و فکر کرد پیش خودش که بر او سخت نمی‌گیریم؛ در دل آن تاریکی شکم نهنگ فریاد برآورد که: آهای خدا!(اینو من میگم، وگرنه حضرت نوح یه کم باادب‌تر بود) 1.هیچ کسی غیر از تو نیست، 2. تو از هر چیزی که به‌تو نسبت میدیم منزّه هستی و3. همانا من از ظالمان و گنهکاران و بدکاران نسبت به تو و خودم هستم!

این نکته خیلی مهمه‌ها! خیلی! شاید خیلی از ماها انقدر خودمون(؟) رو بزرگ کردیم که رومون نمیشه تا یک اشتباهی کردیم، از خلق خدا، و از خود خدا عذرخواهی کنیم و بگیم که این کار از غفلت و بدی من بوده! گناهش گردن منه!

سریع میخوایم مقصر پیدا کنیم!

تا وقتی که هرگناه و اشتباهی که کردی، نرفتی در خونه خدا، و بعضا(حق الناس) در خونه خلق خدا و نگفتی غلط کردم! ببخش! بدون که :

راه برای همه بازه ولی برای همه باز نیست!

پ.ن:همه دوم رو بخونید "هرکسی" تا راحت تر باشید!

من از همین تریبون استفاده میکنم و از همه گناهایی که در حق شماها که خوننده هستید، کردم، عذر میخوام! ببخشید!

پ.ن: درخونه خدا هم باید تنهایی رفت! اغیار نباید صدا رو بشنوند!

پ.ن: برای تمامی کسانی که التماس دعاگفتند، دعا کردم! چه فضای مجازی و چه پیامک و چه ایمیل و چه چت... / علی‌الخصوص خانواده‌وفک‌وفامیل و رفقای خاص و خاص الخاص

نظرات  (۵)

سلام
اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم و اومدم این مطالبو خوندم
یه سوال... وقتی "من" گنه می کنم چرا باید از "خدا" معذرت بخوام؟
۰۴ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۱ محمدصالح

سلام علی آقا....

وبلاگ جالبی داری.

موفق باشی انشاءالله...

خوشحال میشم وبلاگ من رو هم ببینی...

۲۹ آذر ۹۳ ، ۱۰:۴۵ سید احسان طاهر
یعنی به جای اون منظورم بود
۲۹ آذر ۹۳ ، ۱۰:۰۰ سید احسان طاهر
به نظرم اگه "باز" دوم رو دوباره بخونی راحتتر میشه ها؟؟ نه؟
نوح؟؟؟
پاسخ:
منظورت اینه:
راه برای همه باز است ولی برای همه بازِ باز نیست؟؟

مشکل سرماخوردگی و عدم تمرکزه!
دوست عزیز سلام سایت بسیار خوبی داری امیدواریم روز به روز پیشرفت کنی ما وظیفه خودمون دونستیم که این موفقیت رو به شما تبریک بگیم  اگر آماده تبادل لینک بودید اعلام کنید؟
 در ضمن ما به شما سر زدیم خوشحال میشیم شماهم یه سری به مابزنی و نظرتو راجب سایت مابگی .
pardis.salehin.ir

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">