تـــــــــرنج

تـــــــو رنج ==> همانا آدمی را در رنج و سختی آفریده ایم،بلد4

تـــــــــرنج

تـــــــو رنج ==> همانا آدمی را در رنج و سختی آفریده ایم،بلد4

به قول آن بلندبالا مــرد عـلی‌وار زیسته دوران ما:
"هــمه چیز اوست، ما هـمه هیچیم"

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

طلب حلالیت

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵ ب.ظ

از اینکه ارباب بالاخره نوکر روسیاهشو طلبیده، خیلی خوشحالم!
از این تربیون استفاده میکنم و ازهمه کسانی که مرا میشناسند و این مطلب را میخوانند، حلالیت میطلبم!

ان‌شاءالله 3شنبه، مورخ 18آذرماه1393، یعنی پسفردا، عازم کرب‌والبلا هستم! دوستان همگی حلال بفرمایید!

ضمنا لیستی از کسانی که التماس دعا میگویند، جمع میکنم، اگر خواستید بسپارید.

نظرات  (۴)

من بلافاصله فید RSS خود را دریافت می کنم چون نمی توانم ایمیل شما را پیدا کنم
لینک اشتراک یا خبرنامه خدمات آیا شما دارید؟
لطفا اجازه دهید به منظور اینکه من فقط میتوانم اشتراک کنم، درک میکنم.
با تشکر.
۲۷ دی ۹۳ ، ۲۰:۴۰ علی سلیمی بنی
آقا اصلا مهم نیست!
فرض می‌کنیم که این شعر مال من نبوده و نیست!
خدا به شاعرش خیر و برکت و فیض بده
همونطوری که به ناشرش خیر و برکت و فیض میده ایشالا!!!
-_-

خوش به سعادتون
احتمالا بعد اینکه برگشتین دارین میخونین..
زیارت قبول..
کاش زودتر میومدم که منم التماس دعا میکردم..
امیدوارم دعا بفرمایین
دوباره مثل اون دفعه..
یهویی..
یادتونه که..

معرفتی پایدار
سلام. 
ملتمس دعا هستیم...
یا علی

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">